Podziękowanie dla pracownika
Firmy to nie puste budynki, komputery i wykonywane zlecenia. Firmy to przede wszystkim ludzie, którzy je tworzą. A zatem można śmiało powiedzieć, że żadna firma nie zaszłaby daleko, nie zbudowała by swojej pozycji na rynku, gdyby nie jej pracownicy. A zatem warto czasem w jakiś delikatny sposób podziękować pracownikom za ich trud. Jak to zrobić?
Gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe zazwyczaj kojarzą nam się z targami, dniami otwartymi, festiwalami i tego typu imprezami, na których je rozdajemy.
Jednak gadżety reklamowe mogą mieć także inne zastosowanie. Tak samo jak dziękujemy naszym klientom, że nas wybrali, tak samo możemy podziękować naszym pracownikom, że pracują razem z nami na sukces firmy.
Czym zazwyczaj są takie gadżety reklamowe? Najczęściej są to kubeczki, torby płócienne, długopisy, ołówki i notatniki z logiem tudzież nazwą firmy. Taki gadżet przyciąga uwagę nie tylko klient, lecz również jego otoczenia, w efekcie czego ta strategia reklamowa jest niezwykle skuteczna. A czy mamy jakieś gadżety, które naprawdę się wyróżniają i będą także pasowały jako prezent dla pracownika?
Pendrive z nadrukiem
Oczywiście, że tak! Taką nieco bardziej nowoczesną formą gadżetu jest pendrive z nadrukiem. Czym takim się on wyróżnia? Przede wszystkim nie jest bardzo znany- wiele firm nie decyduje się na ten typ gadżetu, więc mamy duże szanse zaskoczyć pozytywnie obdarowaną osobę.
Co więcej można powiedzieć o tym gadżecie? Ponieważ pojemność takiej przenośnej pamięci jest różna mamy tutaj duże możliwości rozdysponowania finansów. Ponadto możemy ciekawie zaprojektować taki gadżet. W zasadzie zatem świetnie nadaje się on dla klienta. Po co w takim razie używać go, jako formy podziękowania?
Zalety podziękowań
Warto zastanowić się chwilę nad pytaniem- co zyskujemy dziękując pracownikowi? Na pozór wydawać by się mogło, że tylko tracimy. Przecież nie dość, że musimy zaprojektować taki gadżet, to jeszcze trzeba go zamówić- a to wszystko kosztuje nie tylko pieniądze, ale również czas i wysiłek. Jednak z drugiej strony zyskujemy znacznie więcej niż tracimy. W jaki sposób?
Otóż przede wszystkim pracownik będzie czuł się doceniony. Będzie mógł, w przeciwieństwie do jego kolegów, powiedzieć, że nie jest tylko jednym z trybików, ale że szef o niego dba. Dzięki temu będzie bardziej się starał, a my będziemy budować pozytywny wizerunek firmy. Ponadto nasi pracownicy będą bardziej lojalni. A na koniec- nasi pracownicy mają przecież znajomych, rodziny. A zatem taki np. pendrive z nadrukiem widzi wiele osób- i równie dużo go zapamiętuje.
Artykuł powstał we współpracy z Pola Studio